Nelly

Idag och igår har Nellan hållit låda på dagis!
Så sa iaf 2 av hennes fröknar.
Hon hade roat dem ganska bra lät det som.:-)
Tror hon törs visa lite mer av sig själv nu när de inte är så många där. Är ju rätt många som är sportlovslediga verkar det som.

När jag kom och skulle hämta Nellan idag satt hon i Liams mammas knä!
Hon hade enligt Sara (mamman) bestämt redan i morse att hon skulle föllja med dem hem.
Så knatade vi ut och Nelly drog deras pulka. Jag gick till bilen och Nelly gick vidare...;-)
Jag ropa på henne men hon skulle med Liam och Sara inte med mig...
Så Sara tyckte att vi kunde följa med dem. Sagt och gjort och hemma hos dem domdera hon.
Liam sa ingenting han fast Nelly tog av honom grejer osv..
De lekte iaf med bilar tillsammans, tycker det är skoj när Nellan leker med andra barn jag! Oftast leker de ju för sig själva fast att de har kompis men idag hade de nån slags gemensam lek hon och Liam!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0