Mätt och illamående...

En sån dag säger jag bara!
Vi började med dusch/bad på morron idag. Lagomt när vi gjort oss klar kom syrran och några barn på fika!
De skulle sen vidare på BVC, Albins första besök där!
Men tjejerna lekte så bra ute så jag frågade om de inte fick stanna och de gjorde de.
Så rätt va det är dyker mamma upp! 6 små ögon som började att glittra.;-)
Vi käkade lunch innan syrran kom tillbaka, synd nog räckte det inte till henne.

Dags att lägga en supertrött Nelly och de andra åkte.
Pratade lite med Tomas och vi bestämde att bjuda hem syrran och Patrik på kvällsmat.
Iväg och handla lite och hem och sätta fart med maten då!
Gick riktigt smidigt med hjälp av min lilla älskling.
Vi gjorde potatisgratäng, stekt biff i skivor och efter det banoffeepaj med recept från kryddburken igen.;-)
Bäst att passa på att bjuda medan de inte är hel familj... Vi får inte plats hemma hos oss när de är alla....:-(
De 3 äldsta är hos mormor och morfar över helgen.

Nu har syrran åkt och Nelly somnat och jag sitter här och önskar att jag kunde spy.. Är vidrigt mätt..... Blev lite för mycket med massa grädde och sött tror jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0