Mamma på besök

Började morgonen med att inte vilja kliva ur sängen..
Frågar Nelly va vi ska göra denna tråkiga dag. Till svar fick jag RITA!
Så vi ritade lite på hennes ritmatta. Sen ringde mamma och fråga om hon kunde komma och hälsa på!
Kul tyckte Nelly och jag!!
Så pappa lämnade av henne här vid strax efter 11 och han åkte vidare till syster och hennes barn. Han hade tagit med skotern och skulle ro de större barnbarnen en stund.
Mamma och Nelly lekte och hade roligt och så va vi ut en stund och åkte bob.
Jag fick åka till affären alldeles själv oxå!! Mamma tyckte jag skulle passa på och de gjorde jag! Tittade lite extra i hyllorna till och med.;-)
Sen var det då kvällsmat och mamma och pappa ville inte ha.:-( Men vi åt fläskytterfilé, klyftpotatis och tzazikisås. Riktigt lyckat faktiskt!

Ullis och Jesper kom förbi en sväng med en bok åt Nelly oxå!
Boken handlade om djur och va mycket omtyckt av henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0