Har redan ångrat mig...

Har alldeles nyss sagt att jag ska med Tomas till Uppsala...
Tänkte väl att det skulle bli kul att kpmma ut lite och kanske shoppa!
Men nu så här i efterhand förstår jag att det hade nog varit roilgare att va hemma och tvätta/städa...
Maskinvisning hur kul kan det bli? Undrar hur lnge Nelly tycker att det är skoj? Inte så länge skulle jag tro....:-/
Så jag får nog försöka roa en gnällig och uttråkad Nelly idag.

Var erbjuden att rida med Marie, hade varit bra mycket roligare det!!

Kommentarer
Postat av: malin

Du sitter väl knappast i bilen och bloggar..? Bara att inte följa med, eller?

2010-03-06 @ 11:27:34
Postat av: Linda

Försökte slingra mig men det lät inte så poppis.. Blev rätt trevligt trots allt.:-)

2010-03-06 @ 19:52:47
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0