Fy för denna oro...

Har varit på HC och tagit nya prover på Nelly, de förra blev de ju nå fel på..
Tur hon är så duktig!
Hon sträcker fram fingret och väntar hon min sötnos!
Idag blev det stick i 3 fingrar och ett i armen.. Det i armen gillade hon inte, hon röck till så det funka inte och hon blev blå.:-(
Nelly blev iaf glad när hon fick en ny penna. Hon fick en så läcker penna med allt i ett sist. Man kan skriva med den då.;-) Den lyser och så finns det en stämpel på den och så det bästa enligt Nelly. Såpbubblor!!:-)
Mamman håller på oroar ihjäl sig för va proverna ska visa..... Det värsta är att när man känner oro brukar det ju vara något som är fel.:-(
Förhoppningsvis går det bra med dessa prover och vi får svar i morgon. Vill att det ska gå snabbt nu!
Håller mina tummar stenhårt för att det ska visa sig att min tjej är frisk!

Yr som vanligt jag... Vi satte oss i bilen i morse och åkte till dagis, jag knäpper lös Nelly för att komma på att vi skulle ju till hc... Sätter fast igen och vidare..
Kommer till dagis och lämnar Nelly. Går till bilen och är på väg att hoppa in på passagerarsidan.... Går runt bilen rycker i handtaget och konstaterar att jag har ju faktiskt låst.... Det här börjar bli en vardag nu, känns lite jobbigt faktiskt och framför allt pinsamt att jag inte har koll på någonting...

Kommentarer
Postat av: katarina

Vad är det för prover ni tagit på henne?

Misstänker ni något?

Kram

2010-03-10 @ 10:52:01
Postat av: Linda

Svarar dig på FB...

2010-03-10 @ 10:58:05
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0