En härlig dag!

Tomas plogade inatt så vi rymde fältet när han kom hem och skulle sova på förmiddagen.;-)
Vi åkte till syrran och det va det fler som gjorde!
När vi kom var Inger, Tove och Louise där.
Efter att vi varit där ett tag så kom Malin och Tove!
Det var som en liten privat öppen förskola, vi åt och fikade och hade så mysigt ihop!
Vi var även ut en sväng innan lunch och ett sånt härligt väder!
Efter lunch var jag ut och försökte söva Nellan men hon kunde inte slappna av hon inte...
Så hon somnade i bilen på hemvägen, alldeles för sent egentligen. Tog en sväng till affären och hon sov även där.;-) Jag la henne i kundvagnen och hon sov tills att vi kom till bilen igen.
En halvtimme tror jag att hon fick ihop. Men hon var trött och somnade bra på kvällen iaf!

Imorgon hade jag planerat att åka till Sandviken på CV-verkstad. De planerna gick i stöpet för Nelly får inte vara på dagis imorgon pga personalbrist... Trist för nu kommer jag inte kunna söka ett av de jobb jag tänkt.:-(
Hoppas att det dyker upp nå skoj att roa oss med under morgondagen! Blir det finväder blir det väl långpromenad som det brukar.;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0