Efter dagis...

...Åkte vi till Tessa och barnen och bjöd dem på nybakta tekakor.
Så fort Nelly hör Tessas eller Maries namn säger hon HIIHIII!! Det betyder att de har hästar som hon vill träffa typ..
Så efter vi smaskat i oss mellanmål så följde vi med till stallet! Nelly fick åka med Viktor i vagnen.
Vi hälsade lite på hästarna och jag tror faktiskt att Nelly var nöjd så. Camilla däremot ville visst rida.;-)
När de var nöjda knatade hem till dem igen. Rackarns va tungt det va i snömodd och uppförsbackar med dubbelvagn!
Vi åkte hemåt och Nelly var både trött och gnällig... Själv är jag inte heller speciellt pigg.
Inte van att hålla på som jag gjorde på förmiddagen plus att jag är förkyld.. Vi la oss på soffan och vilade och ringde till mormor. När vi sedan kikade på klockan upptäckte jag att det va tid för kvällsmat. Noll lust att laga ordning nåt och ingen aning om vad jag skulle göra heller... Det fick bli pizza! Tomas och Nelly va iväg och hämtade och Nelly fick sig en klubba. Lite jobbigt det där när man lär äta mat innan man får äta av klubban....
Nu sover min lilla sötnos och Tomas har besök av Anders.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0