Rastlös, lat och förvirrad

Så skulle jag kunna beskriva mig själv idag.
Vill göra hur mycket som helst men orkar inte strukturera och organisera... Så om jag inte va så lat va gällde att planera så kanske jag hade fått mycket gjort nu. Lever i ett kaos känns det som och varje dag bestämmer jag mig för att ta mig ur den men orkar inte....
Idag har jag iaf rensat lite mer i landet och så har jag gjort kvällsmat till min och syrrans familj!
Direkt efter dagislämning var jag till sjukgymnasten och fick massa nålar igen, tror att det va 13 och idag stack hon i ansiktet också. Rätt läbbigt och jag blev supertrött...
Nä nu ska jag försöka utnyttja tiden lite till innan det är dags att hämta hem min älskade igen!:-)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack så jättemycket för maten! Det var guld värt! Speciellt en dag som igår.

2010-06-23 @ 08:15:31
Postat av: Linda

Varsågod! Det va ju det jag tänkte att det passade bra igår.;-)

2010-06-23 @ 11:00:25
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0