Ikväll ska vi på cruising!

Synd jag inte har en fin gammal bil..
Men det är ändå kul att titta på andras!
Hofors är det som anordnar denna helg så då har vi nära.;-)

Nellan och jag har varit på cykeltur till affären och där köpte jag en sandwich som vi delade på. Hon hade rätt stora bekymmer att vi bara köpte EN glass.;-)
När vi kom hem igen var det som vanligt... Nelly ville gunga och jag måste göra mat... Tråkigt tycker jag när hon blir så otroligt ledsen när hon inte får som hon vill. Men så är väl livet, hårt.
Gjorde en supergod potatissallad (enligt mig själv) till lunch!
Den bestod av: Potatis, vitlök, rapsolja, persilja, salt, peppar och vatten.
Till den åt vi tjälknul som jag gjort igår! Mumma på riktig!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0