Dåligt med bloggande nu..

Beror nog lite på att det varit så fint väder och att Nellan varit vaken rätt sent på kvällarna. Men det beror nog på tillståndet i min hjärna oxå..

Ska försöka sammanfatta lite.

Midsommar, det har jag kanske skrivit nå om? Fan vilken koll....
Själva aftonen firade vi hos våra vänner Anders och Ann-Sofie, syrrans familj plus några andra va oxå med. Jättetrevligt och god mat!
Just det vi träffades i Hammarbyparken först. Tanken va att vi skulle dansa kring stången men jag hade glömt Nellys skor i bilen... Hade bara 3 par med...;-)
Hon va ändå inge danssugen, bara trött.
Fin va hon iaf!:-)



Vi träffade även på William och hans föräldrar i parken! Han va oxå fin med krans.



Ann-Sofie och jag fixade en god och fin bål.




Midsommardagen:

Träffade syrran med barn i Hammarbys lekpark. Äntligen fick Nelly gunga med sin älskade moster!



Jag gjorde en liten vitklöverkrans som fick pryda Albins lilla hjässa.;-)



Nu har Nelly fått hem sin lekstuga som hon fått av mormor och morfar och den är det skoj att leka i!
Hon har också tagit sitt första dopp hemma i poolen och i sjön!
Ingen badkruka till dotter som jag har..;-)



Igår va hon helt slut efter att inte sovit på dagis och efter dagis ha badat med massa kompisar. Så hon passade på att somna när jag pratade i telefonen några minuter i 18-tiden... Svårt va det att få liv i henne igen och sur som bara den va hon.



Plåstren på knäna kommer efter en snubbelolycka på dagis.
Skrubbat båda knäna, en arm, en hand och lite på näsan.:-(
När jag fått liv i barnet igen så åkte vi med pappan till Kvarnbacken och kika på gamla bilar och så fika vi lite!


Kommentarer
Postat av: Tessa

du är inte ensam om att blogga sällan som du kanske märkt

2010-06-30 @ 22:07:44
URL: http://terwa.blogg.se/
Postat av: Linda

Nä det har jag märkt..;-) Men tänkte att jag skulle va lite bättre än andra! Haha!

2010-06-30 @ 22:17:52
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0