Orkar inte med mig själv

Fy fan vilken skitdag!
Eller det skulle nog stämma bättre om jag skrev fy fan vilken skitmänniska jag är....

Varför ska det vara så svårt att fatta rätt beslut om ALLT!? Till och med småsaker alltså.
Skulle helst av allt bara lägga mig i sängen och dra täcket över mig om det inte va för att det va så varmt.
Så nu känns det som det bästa vore att ligga under jorden, inte behöva känna någonting.

Jag hoppas verkligen att det flyger lite energi till mig och lite positiva tankar!
Finns så mycket bättre dagar än just denna...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men usch Linda, att du känner såhär så ofta... inte bra!! Du är väl ingen dålig människa, varför skulle du vara det??

Sluta upp med allt negativt tänkande om dig själv!

Kram

2010-07-14 @ 07:41:22
Postat av: Tessa

2010-07-15 @ 07:08:17
URL: http://terwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0