Mer sugen på receptbloggen just nu

Ingen alls lust att skriva här känns det som..
Ändå tänker jag på det varje dag, att jag vill skriva men får liksom inte till det.
Vet inte vad jag ska skriva om och hur jag ska formulera mig.

Receptbloggen däremot är jag mer sugen på att få igång! Vill att det ska hitta dit lite folk men hur gör man?
Borde jag ha den mer som en mat/bakblogg?
Själv tycker jag att det är trevligt med recept och bilder bara. Vet att det är dåligt med bilder där men jag jobbar på det!
Skulle behöva lite support från Malin där oxå för att lyckas dra igång.;-)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Härmo! Bara för att jag vill ha en matblogg va....

2010-07-10 @ 23:06:07
Postat av: Linda

Ja bara därför så klart...;-)

2010-07-10 @ 23:12:10
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Recept

Där måste jag gå in och kika!

Fin blogg! :)

2010-08-03 @ 04:05:24
Postat av: Linda

Tack! Kika på du.:-)

2010-08-03 @ 09:19:52
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0