Kan inte tänka klart...

Är väl därför jag är så dålig på att skriva här nu....
Kommer inte ens ihåg va jag gjorde under dagen när jag funderar över det på kvällen.

Vi har iaf firat syrran på hennes födelsedag idag! Jag och Nellan då, Tomas håller på med sitt hö.
Jag har även premiärbadat i sjön idag! Blev ett dopp vid tummen.
Lekte grillmästare hs syrran och det blev faktiskt bra tillslut, tog bara lite lång tid innan det blev färdigt.
Gott fika fick vi så klart men det va ju inget nytt!;-)

På kvällen när vi åkte hem trodde jag att det fanns risk/chans att Nelly skulle somna i bilen så vi borstade tänderna innan vi åkte hem. Men inte somna hon inte... Så hon fick hänga på på promenad, tänkte att hon borde somna i vagnen och att jag skulle få en härlig kvällspromenad! Men tji fick jag.... Hon somnade i sängen tillslut klockan 22.50....


Kommentarer
Postat av: Jennie Östman

Tack för hjälpen när jag var som jag var!

2010-07-03 @ 09:00:25
Postat av: Linda

Hoppas du är som du är idag istället!;-)

2010-07-03 @ 09:53:15
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0