Igår kände jag mig som en riktigt duktig kvinna!

Som vanligt var jag ensam med Nellan hela dagen. Eller vi va ju till Anso och hälsade på lite också!
Till middag lyckades jag få till ugnsrostade rotsaker, grillad fläskytterfilé och vitlökscreme fraiche.
Det blev jättegott faktiskt! Synd vi inte va fler än 2 vid matbordet bara...
Efter maten drog Nelly och jag igång ett litet bak.
Vi gjorde en kladdkaka och gaffelkakor, när de va gjort ville Nellan ringa och bjuda moster på fika.;-)
Efter att ha pratat med moster ville hon baka mer... Men där hejda vi oss. Klockan va ju nästan 22.
Men Nelly va inge trött, hon hade ju sovit middag vid 17 så hon höll igång till efter 23.:-/

Kommentarer
Postat av: Jennie

Både du och Nellan var riktigt duktiga! Hälsa henne och tacka för gott fika!

2010-07-31 @ 20:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0