Tyckte att det var dags för lite bilder igen!



Inte det bästa kortet då men den här kronan fick Nelly på dagis när de firade hennes 2-års dag!
Hon tycker verkligen om den.



Lite sent jag vet..;-)
Men de här va de julklappar jag gav bort.



Som synes matchade Pontus julgranen på julafton.



Nelly tyckte att det va jobbigt att öppna så mycket paket så hon blev trött tidigt.
Sista julklappen öppnades på annandagen om jag nu inte minns helt fel..;-)



Jag fick mig en cykelhjälm och se så snygg jag kommer vara till våren.......



På trettondagen va vi till Bollnäs och hälsade på Joline och hennes föräldrar. Barnen lekte jättebra!



Nelly har fått tag i mitt smink.....;-) Pratar med moster i telen!



Så åhär trött va Nelly en kväll... Klockan va ca 21.30....
Gör allt för att slippa sova.:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0