Valbo med syster!

Innan jag for till dagis med Nelly plckade jag fram gardiner för att stryka och sätta upp istället för julgardinerna..
Precis när vi ska till att åka kommer Tomas hem. Han skulle sova till klockan 12.
Ja då kom jag av mig lite... Ringde syrran och fråga om vi skulle shoppa istället!
Efter lite tvekan så gick hon med på det!
Så vi drog till Valbo och handlade lite presenter till Wilma, skönt att ha det gjort.
Nu är det en mindre att köpa åt.
"Bara" mamma, Tove, syrrans bebis och ev lite alla hjärtansdags-presenter kvar...;-)
Åt billig mat på Ikea, kycklingfilé, pommes och bea för 35kr.
När vi ska till och åka hem så lyser det så klart en lampjävel i bilen! Blir hysterisk varje gång jag ser nåt lysa på instrumenteringen som inte brukar lysa.... Låg nivå kylarvätska "Stanna snarast" Suck!
Jaja, åkte till macken och fyllde på vatten, måste komma ihåg att det ska fyllas på glycol innan det blir kallt igen då.......

Kommentarer
Postat av: Katarina Bernström

Ojdå.... var har det vattnet tagit vägen då???? Läckage någonstans?

2010-02-04 @ 22:38:18
URL: http://huskysens.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja det undrar så klart även jag.... Men här kör vi tills det rasar....

2010-02-05 @ 10:56:54
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0