Lyckades rätt bra idag!

För det första hade jag bestämt mig för att vara positiv hela dagen!
Gick rätt bra men syrran kom med en grej som gjorde att det kändes mindre positivt...

Jag har dammat, sugit och moppat idag!
Bytt i sängen och tvättat.
Glömde tiden för en stund och fick ruggigt bråttom till dagis när jag upptäckte att klockan va 14.57....;-)
Efter hämtning blev det en trevlig fikastund med Tessa och hennes barn på Mercurius!

Kvällsmat blev det hos Patrik och Rosita, pizza från Kungs! Jag var emot det först men var nöjd sen när jag satt med pizzan framför mig!
Nelly härja på rätt bra där vilket jag tycker är så himla jobbigt. Men när jag höll på ge upp och åka hem lugnade hon sig. Tror hon känner av viss konkurrens..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0