Lite om idag

Dagis ringde i morse när jag klätt Nellan för att åka dit.
Ett barn som hade spytt, blä...
Snällt de ringde och berättade det iaf tycker jag för då får Nellan vara hemma.
Roligare att ha en pigg Nella hemma i några dagar istället för att ha en sjuk Nella... Skönt jag kan välja att ha henne hemma faktiskt!
Men sen är det väl inte så många fler fördelar med att vara arbetslös.;-)

Följde med syster till förlossningen på en undersökning idag. Lite mysigt på ett sätt.
Fick se en nyföding oxå!
När syrran var klar åkte vi till Valbo för att luncha och kolla i lite affärer. Det blev wok på eat? Tror iaf att matstället heter så.;-)
Shopping blev det dåligt med för min del. Jag skulle behöva lite nya kläder eftersom att vi ska på dop men det verkar som vanligt omöjligt... Nelly behöver byxor men jag hittar inga passande till bra pris.

På eftermiddagen åkte vi till Konsum för att handla grahamsmjöl till ett par limpor jag skulle baka.
Men när jag ska sätta fart med dem så upptäcker jag att jag har ju bara en avlång sockerkakasform och skulle behöva 2... Kändes drygt att göra halva receptet oxå eftersom att de ska gräddas i 1 timme och 45 minuter.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag har två jag! En som jag ärvt efter farmor. Borde finnas en till om du också vill ha!

2010-02-18 @ 08:53:02
Postat av: Linda

Vilket fusk!

Få nog leta en till på loppis..

2010-02-18 @ 09:05:48
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0