Kiksväng

Blev en rätt rejäl kiksväng med vita faran idag!
Tomas och Nelly va iväg och hälsade på gamlingar sen kom de och hämtade mig för tårtleverans.
Till syrran med tårtan och där blev vi bjudna på friterad kyckling! Gott som sjutton alltid!
När vi åker därifrån åker Tomas massa konstiga vägar... Efter ett tag visar det sig att han ville åka och titta på nå typ däck till tröskan.
Så iväg mot dalarna och Arkhyttan. Blev en fika på mysiga Staberg (tur jag inte hade nån plånbok med.);-) Fniss!
Sen hem då..
Jag är riktigt glad/chockad över att vi kunde åka så långt med vita faran!:-)

Efter att vi kom hem har vi mest myst. Nelly och jag gjorde nå korvjox i ugn och så potatismos.
Blev lite lördagsgodis. Nelly äter typ 2st....;-)
Sen bad och chipsmys och titta på Kalle Anka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0