Idag fanns det många rubriker att välja på!

Nu blir det ett inlägg om många olika saker...;-)

Idag har Nelly och jag äntligen träffat sötaste Tove!
Alldeles underbar och snäll!
Vi åt pannkaka hos Malin med dinkelmjöl, det var gott det med.
Malin har fixat lite med min blogg men det blev inte klart.
Hoppas och tror att bloggen kommer bli riktigt fin när den är färdig!

Efter besöket hon Malin och Tove skulle jag till min diabetessköterska.
Stressigt blev det så tur jag hade mamma med som hjälp!
Nelly och hon tog en promenad ner på stan medan jag var hos sköterskan.

Mötte upp på stan efter att ha letat pengar i bilen och en billig parkering.... Hade 7 kronor efter att jag letat länge.
Så jag fick parkera i nästan 1,5h på Byggmästargatan.
Tyvärr blev det inte mycket inhandlat av det jag skulle haft....
Måste fixa nån present till mamma bla...
Köpte iaf present till Tove! Så nu måste vi snart ses igen!!:-)

Kvällsmat blev det på Monroes med Patrik och Rosita.
Sen handla lite innan vi åkte hem.

Läggningsförsök av Nelly som drev mig till vansinne men mer av det en annan gång.......
Just nu sitter hon i knät och är med och fingrar..;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0