En vecka utan mina kära..

Syrran och Albin är nu i Uppsala, de kommer att få stanna ca 1 vecka..
Självklart bra att de har allt under uppsikt men jag vill ju träffa dem!
De andra 3 barnen har åkt till mormor och morfar i några dagar och dem har jag inte heller träffat på länge.:-(
När jag fyllde var Alice dålig och när hon blev pigg blev Pontus dålig.. Nu har de fått tillökning i femiljen och då är bara pappan hemma.

Ska försöka fixa lite mat åt syrran, blir ju svinigt dyrt att köpa allt på sjukhuset i en veckas tid...
Eventuellt kanske jag kan följa med Patrik och hälsa på dem någon dag oxå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Får hon inte mat där?

2010-02-27 @ 23:42:20
Postat av: Linda

Nej, tyvärr..

2010-02-28 @ 09:01:46
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: malin

men! det borde ju vara istället för BB liksom

2010-03-01 @ 16:39:52
Postat av: Linda

Nej, det är en barnavd. Bara Albin som är inskriven.. Dåligt men då är det.. Får köpa fryst mat för 62kr/portion tror jag hon sa.:-(

2010-03-01 @ 22:05:05
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0