En sån dag...

Efter lunch höll jag på bryta ihop och inte komma igen.. Livet kändes verkligen inte värt att leva...
Men efter att vi lyckats komma iväg på dopet och fikat och haft det trevligt så vände det!
Jag lyckades lura iväg Tomas och Nellan på kvällningen så att jag fick städa.
Hann riktigt mycke på den tiden de va borta!
Så imorgon ska jag ta och baka nå smarrigt till me and i-visningen!:-)
Hoppas nu att alla kommer som sagt att de ska komma!
Känner att jag inte bjudit alla som jag hade tänkt heller... Kanske blir en sista minuten ringning imorgon till några?

Kommentarer
Postat av: Sanna och Felix

Hej! Hittade på din blogg, kul!! Jag är gärna med på nått me and I party någon gång =) Ha det bäst!!

2010-03-01 @ 08:53:44
Postat av: Linda

Hej!

Kul att du hitta hit!:-)

2010-03-01 @ 14:42:15
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0