En fantastisk dag!

Det som är bra med att tänka negativt är att det nästan bara kan bli bättre än man föeställt sig!
Idag blev en jättebra dag!
Främmande i stort sätt hela dagen. lite mellanrum där jag hann röja upp lite och tina mera kakor.;-)
De sista gratulanterna åkte för en stund sen.
Men nu är jag trött, ska ta och kolla FB lite sen blir det sova!

Mera presenter fick jag oxå.
Av Tomas familj fick jag ett jättefint halsband med Nellys namn på, pengar och en fin blomma.
Tomas och Nelly hade fixat presenter genom Rosita.;-) Det va ett par fina trosor och en kaksprits.
Patrik och Rosita fick jag party light-ljus av, en fasadflagga och soliconhjärtan. (Typ muffinsformar)
Lars och Cissi fick jag en fin bukett tulpaner av och Marie och Peter ett presentkort att handla på köpis för.
En helt fantastisk dag som sagt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0