Bakat

Idag blev det bakelserutor och bananis bakat här hemma.
Tomas har bytt åt sig en gammal skrothög mot att jag skulle baka...;-) Tur att jag gillar att baka! Skrothögen gillar jag inte..
Strålande väder så på eftermiddagen tog Nelly och jag oss en tur till pulkabacken och åkte lite.
Tessa och barnen kom förbi de oxå. När de kom lite större barn till backen (som åkte på stackars Camilla) så gick vi med Tessa mot affären dit de va på väg. Så vi slank in på en trevlig liten fika när vi endå va i närheten av Mercurius!:-)
Sen blev det att göra av med pengar på Ica då... 1100kr fattigare blev jag där... Sen blev det amerikansk pizza för 131kr.... Imorgon ska jag inte göra av med ett öre.......
Förresten skulle jag va duktig att fylla i mina kassakort och slår då fel lösen 3 gånger... Vilket betyder att jag får vänta på ny kod med snigelpost.... Undrar just när jag får pengar nästa gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0