Tårtångest!

Nu är det 2 dagar kvar till Nellys treårsdag...
Jag hade inget problem med att bestämma fyllning den här gången faktiskt!
Men hur ska tårtjäveln se ut!?!?!?!
Jag har gjort 2 runda bottnar men sen då???
Ingen aning!
Funderar på att göra det enkelt och spritsa färgad grädde och sen lägga på nå godis.
Men det känns inte riktigt bra att lägga ner så lite krut på Nellys tårta.. Men jag har ju inte tid.. Förra året tänkte jag att nästa år ska hon få en tårta som jag lagt ner min själ i... Nu blir det inte så...
Någon som har nå tips på en fin tårta som går supersnabbt att göra?

Idag har jag gjort hallonmousse och after eightkräm, dubbel sats negerbollar med färgat pärlsocker, nötsnitt och en tårtbotten.
Phu, nu är jag trött!

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Mums!

2010-12-15 @ 22:46:38
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Heella

Du är hurtig på bakning du, förra året köpte jag princesstårta till mina. Det mesta duger till en tre-åring. Kram

2010-12-16 @ 08:24:08
URL: http://www.metrobloggen.se/heella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0