Det gäller att ligga i!

Idag blev det inget dagis för Nelly.
Hon fick vara hemma eftersom hon snorar och så hostar hon på nätterna.
Vi hade tur att få "låna" Alice så de har lekt och haft skoj idag!
Syrran och Patrik skulle shoppa julklappar så jag tror att vi alla var nöjda och glada!
Hämtade Wilma på 6-års oxå. Gick jättebra och hon ville bli hämtad imorgon igen.;-)
När syster, Albin och Potus kom så blev det fika. Jag hade 6 sorters hembakt och Pontus tyckte inte om nåt!?!?! Hur ska man tolka detta?;-)

Jag har iaf hunnit med en hel del mer än jag trodde jag skulle hinna idag!

Läs om ni vill annars skit i det!;-)
Jag har:

Eldat
Burit in ved
Kört 2 maskiner med disk
Tvättat en maskin plus hängt och vikt och tagit undan från tvättställningen
Bakat, rågsiktskakor och Williams syltkakor
Whiskytryfflar
Lagat Malins fisk till lunch
Gjort lasange med hjälp av syster och bjudit dem på det.

Sen tog jag "ledigt" och tittade på mordet i Sandhamn och stickade lite.
Nu är det bara lite internet kvar sen är det mars i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0