Trevliga dagar

På tisdagen kom min gamla arbetskamrat från Hagsta krog på besök!
Carola för er som vet vem hon är.;-)
Vi skulle plocka svamp hade vi tänkt. Det regnade i stort sätt hela dagen men vi var iväg en sväng iaf. Hittade sammanlagt 6 kantareller...:-/
Men vi hade iaf en väldigt trevlig dag och jag fick oxå höra lite skvaller från Hamrångebygden!;-)
På eftermiddagen åkte Nellan och jag till syrran och hälsade på. De ver fler besökare där men när de åkt blev vi bjudna på mat! Värsta lyxen och Patrik hämtade upp Tomas när han ändå skulle hämta Pontus hos en kompis.

Onsdag: Hängde på Jennie och Anso till Valbo. Det enda jag shoppade var en ny fin fleecejacka från Fix åt Nelly. Ja ok jag handlade lite skit på coop oxå...
Hände inte så värts mycket efter att vi kommit hem från dagis men efter maten kom Jennie och barnen på besök!
Skoj och Nelly blir lika glad varje gång!
Senare på kvällen kom Karin förbi! Hon konstaterade att det va två år sedan hon var hit sist... Enda gången hon varit hit oxå.;-)
Så det va trevligt att surra lite med henne! Bjöd den stackaren på stenhård smulpaj oxå.;-)


Kommentarer
Postat av: Karin

Hehe, jaaa.. D va 2 år sen ja va hem till dig...

Men nu e d ju faktiskt 2 ggr!!! Bättre än inget ;-)

Å d e ju lixom inte så ofta ja har vägarna åt ditt håll :-(

2010-08-26 @ 19:48:15
URL: http://karinslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0