Om Nelly



Den här underbara ungen är det bästa som hänt mig!!!
Hon är bara för söt och go.

Just nu är det mycket lek och allra helst i lekstugan och med dockor.
Häromdagen fick dockan följa med till farmor på besök.;-)
Kompisar har hon rätt många och inte är hon blyg längre heller!
2 kvällar i rad har hon somnat strax efter 20 nu och det ska mamman vara hård med nu har hon tänkt....
Dessa 2 dagar har vi hoppar över middagssovningen och det ska vi oxå försöka fortsätta med!
Pott-träning pågår för fullt men går väl inte så vidare värst.. Mycket tvätt blir det.;-)
Nellan pratar och sjunger och hoppar och dansar, aldrig är hon stilla.
Dansa är hon en fena på måste jag säga!

Jag som ni säkert alla förstår så älskar jag min fina flicka mest av allt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0