Me&i

Idag har jag haft en me&i-visning här hemma!
Det va höstens nya kollektion som visades och visst det va fint men inte så där jättemycket jag ville handla trots allt.
Mycket fint på mammafronten men det är ju så dyrt och det är jag inte värd med min lilla inkomst..
Trevligt att det va så många som kom iaf!
Jag gillar ju besök och fikagäster kan man säga.:-)
Det tråkiga är bara att jag inte vill "visa upp" mitt hem...
Men det går ju bra bara folket sett det en gång eller två.;-)

Jag handlade inte så mycket men det blev en monstertunika och 3 par strumpor åt Nelly.
Var himla sugen på en matchande mössa åt henne men vet inte om hon skulle gilla den.

Så kom jag till det där med att välja tackgåva då.... Och det har jag inte lyckats med än.... Suck... Att det ska vara så svårt?
Jag funderar iaf på antingen 300 att handla för eller 2 örngott eller 2 handdukar. Men handdukarna blir det nog inte har jag kommit fram till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0