Lite av varje

Vet inte riktigt vad jag skrivit om och inte och orkar inte kolla tillbaka..

I lördags va vi på hot rod träff men vi kom när typ alla andra åkt.:-(
Blev en sväng till Österfärnebo och där blev det pizza och hallonplockning!
Vi var dit även på onsdagen samma vecka.;-)

Söndagen fick jag med mig Tessa och Camilla till Valbo på lite shopping!
Jag behövde syltburkar och saftflaskor bland annat. Behövde iofs en massa mer.
Brukar ju bli dåligt med shopping för mig när jag är i väg men jag va riktigt nöjd när vi åkte hemåt igen!
Jag köpte flaska och burkar som jag skulle, present till Tomas lillesyrra och en pall att ha i badrummet åt Nelly.

Sen när det kommit lite trevliga rabattkuponger i brevlådan ska det shoppas lite kläder oxå. Nelly växer så det behövs en hel del nytt nu till hösten.

Måndagen lockade vi med oss Tessa med barn ut i blåbärsskogen, en liter fick jag ihop!

Tisdagen fick Nelly vara en timme hos snälla Tessa medan jag var till sjukgymnasten.
När jag var klar tog vi en promenad till hennes häst och där åt vi sallad utanför stallet.
Sen fick Camilla och Nelly rida barbacka på varsin häst! Mera rida sa Nelly när jag tog av henne..;-)
På eftermiddagen gick vi till svärmor med hennes Tupperwaregrejer och tonfisk till katterna.
Tomas har börjat sin buskröjning på Sandvik så vi fick åka dit och hämta honom och så blev det kvällsmat på Donken.
På kvällen blev det att åka till Kvarnbacken och kika på "gaggabila".

Idag Torsdag Har vi varit och hälsat på Carina och Saga i Hille! Jättetrevligt och Nelly ville inte åka hem.
Vi blev bjudna på goda handtrillade köttbullar och makaroner och en underbar kladdkaka från Leilas A piece of cake!
Det var även 3 andra mammor där med varsin flicka i 2 års åldern.




Kommentarer
Postat av: Katarina B

Men nu vart det lite fel va;-) Så vitt jag vet är det inte torsdag idag utan onsdag eller?????;-)

2010-08-04 @ 22:14:29
URL: http://www.huskysens.blogspot.com
Postat av: Linda

Hahaha! Lite får man ju räkna ut själv, eller hur? Lär ju kolla så ni är med!;-)

2010-08-05 @ 10:06:51
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0