Konstigt det känns

Vi har ju varit till Gåsholma på dop idag.
Tänker inte radda upp allt men vi kom så klart sist av alla.... 10-15 min försena....
Trevligt va det iaf och vi fick gott att äta!
Nelly hade superskoj med alla barn och att kasta stenar i vattnet och höra när det plumsar!
Underbart att "visa" henne det fantastiska havet!

På vägen hem stannade vi till och köpte nyrökt pepparlax! Som vi sen glömde hos mamma och pappa....;-)
Nelly blev oxå kvar där men henne glömde vi så klart inte!
Hon såg så lycklig ut när vi åkte så det kändes så bra.
Efter att vi kom hem har jag "polemasat" här hemma och så har jag surrat med Karin i telen. Tror vi behövde det båda två.

Nu är det lite datatid sen sova, blev inte så mycket av den varan i natt som var..... Suck..... Känns som alla hjälps åt att hålla mig vaken hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0