Konstig dag

Idag har varit lite sur, grinig och irriterad över sånt jag inte vill lägga energi på.
Vill aldrig slösa energi på såna onödiga grejer men ändå så gör jag det så ofta.. Konstigt?
Har haft en hel del trevligt oxå!
På förmiddagen strosade jag runt i skogen nästan 2,5h alldeles för mig själv. Så himla skönt!
Innan jag for för att hämta Nelly fixade jag en deg och bakade ut nå slags mackor av. De fick alltså jäsa medan jag var och hämtade och så grädda vi dem när vi kom hem! Härligt med nybakt till mellanmål!:-)
Borde dock lära mig att använda lite mer recept. Inte alltid som det blir jättebra resultat utan och blir det bra så vet jag ju inte hur jag ska göra det igen!?

Nelly somnade på soffan medan jag rensade lite utav svampen som jag plockade på förmiddagen. Inte så bra att hon somnade så sent men samtidigt va det bra just idag. Vi åkte nämligen till Gävle på lite shopping men Tomas på kvällningen och kom hem typ kvart i nio.

Så efter att Nellan somnat blev det mera svamprens och så lite datortid då förstås.;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0