Igår och idag

Igår var vi till Liam och Sara och lekte! Liam har ju fått en liten syster och såna gillar ju Nelly!
Annars lekte de med bilar och motorcyklar och så tittade de på Elias.
Det blev även en promenix till affären där vi köpte naturgodis och barnen va helt galna i det! (Mest nötter för Nellys del)

På kvällen åkte vi till syrran och fick mat! Friterad kyckling och lite olika grejer till det. Gott!
Mitt i maten kom Nelly på att hon ville höra Ka-Kaj!;-) Hon tjatade och tjatade men inge Kaj blev det..


Idag åkte Nelly och jag till Valbo och shoppade.
Blev en bra skörd för att vara jag!

Nelly fick:
Jeans, jeggings, stövlar och ett nattlinne.

Jag fick:
Träningsbyxor, lika som jag har men som alltid är i tvätten;-) och en "blus" (Hatar det ordet men kom inte på något bättre)

När vi kom hem åkte Nelly och Tomas till Lena för att hämta Tomas gamla tramptraktor!
Hann inte prova den så mycket för vi skulle vidare och äta grillat hos Patrik och Rosita!
Gott som vanligt och Nelly passade även på att bada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0