Fullt upp

På förmiddagen kom syster och barn på fika och blåbärsplockning!
De var väl lite si så där med intresset att plocka bär måste jag säga...
När alla tröttnat utom mammorna åkte vi hem och gjorde köttfärslimpa. Gott blev det men stressigt...
Klockan 15 befann jag mig iaf på Shape där jag skulle få min fula frilla fixad! Det va 12 veckor sedan sist...:-/
Men nu så är det fixat och det känns bra! Saknar min plattång lite ibland, den är utlånad..
Fixade lite grejer i Viken och sen bar det av hemåt. Blev en liten "kiksväng" till grannarna och sen glassbil.
Massa glass blev det eftersom att man fick 2 liter gratis om man handlade för 199:-;-)
Rökt pepparlax och potatissallad till middag. Eller Nelly åt 2 kalla falukorvsskivor och 2 smörgåsrån...
Efter det en kiksväng till och den här gången till Eltebo för att kolla på några åkrar. Nelly och jag hjälpte till att plocka flyghavre  och så blev det förstås lite fika hos Kurt och Siv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0