Besöksdag

Kändes som en trist dag i morse då vi inte hade någonting planerat.

Men det ordnade sig själv det!
Mia och Thindra kom hit och vi tog en skön promenad till Storvik.
När vi kom hem åt jag och barnen korv med bröd. Mia fick jag minsann inte bjuda på någonting...
Eller hon åt till sist upp Thindras glass iaf.;-)
Tjejerna lekte på bra och mammorna va gjorde de? Ja gissa de ni.... Babblade en massa så klart!:-)

Inte långt efter att Mia och Thindra åkt hem kom Petra på besök! Hon stannade rätt länge och det va himla trevligt.
Vi tog oss en liten promenad oxå men när Nelly höll på att somna i vagnen vände vi hem.

Nu tycker jag att jag borde vara värd någon god dryck och en massa vila i soffan!;-)
Kan hända att det blir en Bacardi razz.;-)

Kommentarer
Postat av: Tessa

Klart du är värd lite vila o nå gott i soffan.

2010-08-07 @ 15:52:21
URL: http://terwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0