Samtal från Indien

Lite roligt var det allt och spännande oxå!
Det ringde en tjej och frågade om hon kommit till Tomas Eklöv.
Jag: Ja fast det är Linda du pratar med.. Tomas är inte hemma...
Hon: Ok, fast det verkar som att det inte är rätt Tomas Eklöv.
Jag: ?
Hon: Jag söker en Tomas som jag tror jobbat som polis.
Jag: Ja då är det fel för det har min sambo aldrig gjort..

Hon babblar på lite och frågar om jag kan kolla i en telefonkatalog åt henne.. Jag startar datorn och kollar där. Tar en väldigt tid att starta när det är nån som väntar..;-)
Men det va ingen fara för det va inte så dyrt att ringa från Indien sa hon.
Jag letar och finner en Tomas Eklöf i Gävle och det va där han skulle bo. Kunde ev bo i Thailand på vintern. Men hon fick ett mobilnr och verkade nöjd så.
Det verkade på nåt sätt som att hon kände den här mannen men ändå inte och det va väldigt viktigt att hon får tag i honom. Hon fick även numret till Polisen ifall hon skulle ringa dit och fråga efter honom.
Jag blev så otroligt nyfiken över vad det här handlar om kan jag säga!
Så jag erbjöd henne att ringa igen om hon ville att jag skulle forska vidare åt henne.;-)

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag kan titta på mina serier på dagarna jag ju. :)



Argh jag kan inte komma på spelkvällen! Ska fira en väns födelsedag på restaurang.

2010-04-22 @ 21:15:39
URL: http://deppochpeppochhopp.blogspot.com/
Postat av: Isabella

Hej Yra Mamman!

Ville bara tacka dig för hjälpen! Jag fick tag på min kusin polisen till slut och har t o m hunnit träffa honom här nere i Skåne där jag nu befinner mig och får nu den hjälp och det beskydd jag behöver i en svår situation. Än en gång, tack för att du inte tvekade att hjälpa, sånt lönar sig i längden och ger dig massvis med god karma.

Namaste - välsignelser : )

2010-05-08 @ 17:02:58
URL: http://www.madalaworkshop.vpsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0