En mycket trevlig dag!

På förmiddagen hade vi en träff med mammagruppen i Högbo!
Jättemysigt och trevligt va det!
Vi grillade korv och barnen va glada och lekte i det fina vädret. Mammorna kacklade och trivdes.
Nelly somnade i bilen på väg hem, tror hon är lite extra trött av sitt snor. Inte nå farligt förkyld tycker jag men trött verkar hon.
När hon vaknat hängde vi på syrran till Gävle för att handla på City gross.
Handlade inte så mycket utan följde mest med som sällskapsdam.;-)
Hemma igen ville Nelly gunga och så kratta vi lite idag med. Men jag måste säga att Nelly är inte mycket till hjälp när jag håller på med det.;-) De högar jag får ihop sprider hon runt... Hihi..
Imorse när hon vaknade sa hon "Minna nanna mommo"! Lite förvånad blev vi men hon stod fast vid det hon sagt när vi frågade om det senare. Äntligen verkar det släppt med att sova borta, skönt!
När jag la Nelly pratade vi lite om dagen och morgondagen som vi brukar göra. Gunga mommo sa hon då!;-) Som imorgon alltså. Jag frågade om det är roligt att gunga med mormor och hon svarar ett härligt jaaa aa! Men jag tror inte att det kommer nån mormor och gungar med henne då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0