Bajsprat...

Fortsätter väl med det äckliga ämnet idag...
Har just pratat med min vän Karin som enligt hennes man inte kan föra ett samtal utan att prata om just bajs...;-)
Hennes son var det mest vi pratade om men även om Nelly. Idag har hon iaf fått ur sig 3 "lass".
Vi har varit till BVC en snabbis och fick en tid där om en vecka för att kolla hur hon växt. Jag ska då igen ta upp det här med mat och dryck. Maten är en sak men jag är så rädd att Nelly dricker för lite..
Nu ska jag försöka skriva om lite fräschjare saker framöver! Just det Nelly hade ätit lingonsylt till lunch idag. Lät varken gott eller mättande. Men kvällsmat det åt hon kan jag lova! Sen var Peter och Marie förbi och hade hämtmat med sig och Nelly hade ätit massa strips med dem. Själv har jag då varit på styrelsemöte igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0