Tror att jag lyckats lägga in bilder nu!

Fasiken trodde inte att jag skulle skriva detta men jag saknar min gamla dator...:-(
Hade liksom lärt mig lite hur den funka..
Men nu är det bara till att försöka få till allt efter bästa förmåga...

Ringde faktsikt kundsupporten idag och fick lite hjälp, pinsamt som attan men får tänka att han som svarade inte vet vem jag är.

Skulle behöva nån som visade mig lite hur denna burk funkar och som kan fixa lite inställningar. Tror iaf att det är inställningar det handlar om.


Kommentarer
Postat av: Malin

var det farligt?

förstod han dig?

2009-09-09 @ 15:13:33
Postat av: Linda

Ja det var farligt...

Han var iaf väldigt trevlig.

Han förstod men jag tror att han tyckte att jag var en tönt/idiot....

2009-09-09 @ 20:44:13
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Malin

då blir det mindre farligt nästa gång. dessutom tror jag verkligen inte han tyckte du var en idiot. det tycker inte jag i alla fall. men OM han tyckte det så tycker han nog det om alla som ringer dit.

2009-09-10 @ 07:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0