Stackars Nelly som är så hundrädd...

Vi gick till Nellys farmor på kvällningen här.
Nelly blev bjuden på kaka men hon va så upptagen av att vara rädd för hundarna så chokladen från kakan smälte i handen..
Jag tycker att det är skitjobbigt att hon är så rädd, vet inte va jag ska göra åt det heller?
Jag försöker prata med henne och berätta att hunden vill hälsa och så vidare men inget hjälper...
Det bästa är kanske att hon får vänja sig på avstånd? Kolla på hundar när vi är ute och går och sådär.
Katter törs hon iaf klappa nu, eller en del i varje fall.;-)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vet hur det är... Maja är oxå LIVRÄDD för hundar!! Inte kul...

2009-09-02 @ 22:21:03
Postat av: Linda

Inte kul alls det...:-(

2009-09-06 @ 09:38:22
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0