Gårdagen

Var i Hamrånge redan vid nio!
Mamma var med grannen på promenad så jag mötte upp dem i Hagalund.
Sen rensade jag lite svamp som jag tagit med medan Nelly lekte med mormor.
Åkte till Katarina och gick med henne och Terese till Madde.
Där var det rätt många, tror att vi var 8 mammor och barn. Fick od sallad och trevligt sällskap!
Kul att träffa "gamla bekanta."
Tänkte lägga upp lite bilder på fejjan som jag skrev igår så kolla där om ni är nyfikna!;-)
Nelly blev trött så mamma kom och hämtade henne så hon fick sova i vagnen 2 timmar.
När hon vaknat var det lek och bus med mormor och jag åkte och hämtade pappa i stan för han skulle lämna lastbilen på service. (Har gått 300 mil nu)
Efter maten lyckades jag få med pappa på svampplockning!! För en gångs skull hittade han mer än mig....
Tur jag redan har en massa svamp i frysen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0