Första dagen på jobbet!

Oj, va jag har längtat efter Nelly och tyckt synd om henne som fick va på dagis så länge..:-(

Trevliga jobbarkompisar verkar det vara iaf!
En av dem va ledig idag men ska jobba imorgon och är säkert lika trevlig som de andra 2.
Mycket som jag ska lära mig ojojoj.
Kul men det känns som ett myrbo i huvet...
Har försökt lärt mig va som behövs och i vilken ordning när man ska sätta plattor.
Räkna är oxå en grej som känns lite krånglig, har ju inte behövt räkna speciellt mycket efter skolan...
Men de är så snälla och villiga att lära mig så det ska nog gå bra!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Linda det är alltid ett virrvarr i skallen första veckan/veckorna på nytt jobb. Nya människor, nya saker man ska va expert på... åxå blir man lätt sjuk första tiden åxå så himla typiskt... Men du fixar det det vet jag.

Vad ska du göra på jobbet egentligen? Va plattsättare eller i butik eller bådeoch?!?! Kramisar

2009-09-16 @ 22:14:26
Postat av: Linda

De säger att det kommer va ett virrvarr i flera månader...

Jag vill kunna NU!

Känns skönt ändå att det säger att det tar tid att lära sig och att jag inte ska ha för stora krav på mig själv.

Jag ska vara i butiken.

2009-09-17 @ 21:44:43
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0