Askungen

Ibland känns livet bara för jobbigt....

Det började såhär....
Nelly åkte traktor med Tomas medan jag var och klippte mig och då hade hon sovit i ca 20min.
De kom hem och vi åt.
Efter maten gick vi ut och skulle sova i vagnen...
Nelly sparkade av sig filten flera gånger och försökte sätta sig upp...
Jag ger upp och vi går in..
Är inne en stund och då bajsas det.
Går ut och försöker få Nelly att sova igen... Samma visa denna gång....
Går in igen och leker/fixar/ pratar i telen.
När vi äter smörgås bajsas det igen.
Byter blöja och även kläder.. (inte magsjuka) Satte på vita strumpbyxor och en klänning.
Går ner i källaren och gör eld, medan hittar Nelly en hink med aska som hon tycker är superskoj!
Jag blir arg och Nelly skrattar....
Upp och byter om igen...
Nu skulle vi titta på Mamma Mu men gissa om det va nån som somnade?
Blir ju säkert sen kväll igen nu då, men det går inte att väcka askungen nu för hon sover som Törnrosa...;-)


Kommentarer
Postat av: Jennie

en titta så fin! Hon är ju lite stolt själv och håller upp och visar!

2009-10-19 @ 09:10:12
Postat av: Linda

Mmmm, jättefin...

2009-10-19 @ 20:54:53
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0