Virus?

Det är frågan det... Vad hände med min dator? Kom upp nån ruta om att jag borde starta om datorn pga nå misstänkta filer. Starta om och datorn höll på genomsöktes eller nåt i 1,5 timmar..... Sen blev den svart! Hördes att den va igång men gick inte att trycka på eller av eller så.. Drog ur laddaren och till slut självdog den. Tog typ 3 timmar då... Jobbigt med bra batteri just vid såna tillfällen. Starta igen och då står det nåt om att datorn kan inte starta blablabla... Ringde Tommy och fick lite support. Sen våga jag trycka på en knapp som skulle återställa datorn som den va förr. Gjorde det och sen funka det som vanligt och inget som försvunnit va jag märkt heller på den!!

Kommentarer
Postat av: tessa

Visst är de roliga datorerna.(inte)

2009-11-25 @ 12:59:57
Postat av: Linda

Mmmmm, hemskt...

2009-11-25 @ 16:23:17
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Katarina Bernström

Har oxå fått en sån ruta en gång och höll nästan på att acceptera men hejdade mig och tänkte att det är nog detta som är viruset :-/ Gick in på mitt antivirus och körde det istället;-)

2009-11-25 @ 22:26:42
URL: http://huskysens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0