Varför?

Varför glömmer jag jämt allt?
Kommer på så mycket roliga saker att blogga om när jag inte är vid datorn, men sen hinner jag glömma innan det är dags..
Det är lika när jag ska åka och handla... De här grejerna kommer jag ihåg så jag skriver ingen lista... Men så fort jag går innanför grinden på affären så är det bortglömt...

Massa mer grejer jag glömmer hela tiden.... Undrar om jag har brist på nåt?

Men det finns en sak jag inte glömmer och det är att jag på måndag klockan 7.30 infinner mig på Sandbackapark!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vi köpte en sån där balanscykel i somras och så handlade jag faktiskt en present igår, sån där rittavla man kan skriva flera ggr och sudda. Mer ska det väl bli, lite duplo tror jag.

2009-11-11 @ 17:45:41
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Linda

Ok, ja duplo har jag oxå tänkt mig men funderar på att kolla om det finns begagnat.

Ritmatta har jag oxå kikat på men det kanske är bättre med tavla.

Tror jag ska kolla runt lite imorgon.

2009-11-11 @ 18:04:26
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0