Känner att jag börjar få mitt liv tillbaka!

Börjar bli lite av den "forna" Linda igen och det är positivt i mitt tycke!;-)
Nu ska jag inte rabbla upp varje dag vad jag fått göra på jobbet som jag hädanefter kommer kalla det.. Lättare så....;-)
Idag har jag fått göra lite olika sallader, lärt mig göra espresso, gjort en smulpaj och frosting till muffins som redan fanns! Åsså en del mer grejer så klart.

På kvällen här va jag på styrelsemöte som inte alls blev vad det skulle.... Tidigt hemma igen iaf.......
Hann få massa gjort, strök, plocka i ur diskmaskinen, tvätta, hänga tvätt, sticka lite på sockan osv.

Blir nog fler inlägg ikväll, har massa jag vill skriva om....;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0