Barnvaktning

Sitter hos syrran och passar hennes glin!
Snart kommer det stora glinet oxå hem.;-)
När sys kommer ska jag dra till Sandviken på ny praktik-intervju!!
Då är det hon som får vakta mitt barn!;-)
Det är tur vi har varandra må jag säga, mat har jag fått idag å!

Innan vi åkte hit va vi på öppna och Nelly lekte jättebra där idag! Kul för det va några som vi kände igen där idag, nu för tiden brukar det vara mest nya där..

Men nu får ni hålla tummarna för att det går bra för mig idag och att det är en bra praktikplats jag ska kolla på!

Kommentarer
Postat av: katarina

Ja visst är det bra att ha en stora syster man kan hjälpa och få hjälp av när det behövs :)

Vi har nyss varit ut på lång promis vi :)

Vad är det för typ av praktik plats du ska till då?

önskar dig Lycka till!!!!!

Kram

2009-11-09 @ 13:08:04
Postat av: Lisa

Jag håller alla tummar jag har!!! Hade jag 10 st så skulle jag hålla dem!!!

Kram

2009-11-09 @ 16:15:49
Postat av: Linda

Tackar för att ni tänker på mig!!

Jag är så glad nu!!!!!

Tror att du fick svar i mitt senaste inlägg Katarina.;-)

2009-11-09 @ 18:16:33
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0