Visst kan det vara lite roligt att elda

Men va fan inte kul när man måste.....
Ville ju duscha nu ikväll men inte var det nån som vare sig eldat eller tagit in ved här inte...

Har gått mindre bra för mig idag.
Nelly och jag tog en cykeltur till Limpan och självklart började det att regna...
Tog oss hem under uppehåll och bara vi kom innanför dörren så började det att spöregna och hagla, men då hade vi ju tur iaf!
Efter maten ringde vi hit Eva-Karin på en promenad och självklart regnade det då oxå...
Men jag är förstås nöjd ändå eftersom jag fick mig den motion som jag tänkt mig!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin Blogg du har... :D

2009-05-14 @ 08:17:46
Postat av: Linda

Tackar!!

Vem är du?;-)

2009-05-14 @ 10:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0