Varför gör man så?

Handlade lösviktsgodis på Coop Forum igår, lär ju passa på när det är billigt!;-)
Det var en mamma med barn som oxå stod och "plockade" nu till det äckliga.....
Hon tar med händerna!! Väldigt äckligt tycker jag och sen undrar jag varför tänker hon sig inte för? Barnen kommer ju inte precis fatta att man ska ta skopan om inte mamma gör det.....
Sånt där gör mig arg!
Skitmamma om jag får säga det....

I bilen kunde vi inte hålla oss från att äta av godiset och självklart så ville ju Nelly smaka när hon såg att vi åt.....
Hon fick sig 2 romerska bågar..... Skitmamma om jag får säga det igen!

Får trösta mig med att det åtminstone var lördag....


Kommentarer
Postat av: tess

säg inte så, min puma hon har redan vid 9 månaders ålder tuggat i sej både kakor, glass o rabarberpaj med vaniljvisp. där kan vi snacka skitmamma

2009-05-24 @ 17:58:50
Postat av: Anonym

Inte är du någon skitmamma heller, lagom är bäst av allt, inklusive godis :) (dock håller jag med dig att man ska använda skopan när man plockar, urk...)

2009-05-24 @ 18:46:06
Postat av: Karolina

Det var mitt tidigare inlägg, namnet kom inte med...

2009-05-24 @ 18:47:15
Postat av: Bondbrud

Bra att du gav dig tillkänna Karro!:-)

2009-05-24 @ 21:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0