Städning på dagis

Idag hade vi städ dag på dagis, men det var klart redan efter 3 timmar!
Det är både smådrygt och lite mysigt med detta engagemang man måste ha på ett koperativ.
Det var inte så farligt som jag trodde med städningen.
När vi var klar gick vi till 91:ans vindskydd och grillade korv, det var gott!!
Härliga människor att ha att göra med de flesta på dagis iaf!!

Imorgon måste vi bestämma om vi ska ha Nelly kvar på 91:an eller om vi ska flytta till kommunalt dagis till hösten....
Svårt beslut verkligen......
Hade det inte varit för att vårt dagis stänger 3 veckor mitt i sommaren skulle jag absolut vilja ha henne kvar där hon är!
Men jag vet ju inte vad jag får för jobb om jag nu lyckas få ett och om det då går att ha semester dessa 3 veckor...

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad kom ni fram till??

2009-05-17 @ 14:10:05
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Linda

Jadu...

Vi har inte lyckats få igen kuvertet än......

Men vi vill båda ha henne kvar på 91:an.

2009-05-17 @ 16:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0